Atatürk

Paylaş
Facebook  Twitter  Stumbleupon  Delicious  Google
Faaliyet Raporu

Belediyemizin 2016 yılına ait faaliyet raporunu indirmek için tıklayınız.

Köroğlu

Kardeş Belediyemiz

İş yeri Açılış Ruhsatı

 

GAYRI SIHHİ MÜESSESE İSTENİLEN EVRAKLAR

1-İlan reklam-Katı atık vergisi kaydı(belediye emlak servisinden)

2-Kimlik fotokopisi(şirket ise yetkilinin)

3-Vergi levhası fotokopisi ve yoklama fişi(beyan edilen adres için)

4-Esnaf sanatkarlar sicil tasdiknamesi.

5-Bağlı olduğu oda kaydı.

6-Ticaret odası kayıt sicil sureti.

7-Ticaret sicil gazetesi.

8-İmza sirküleri.

9-Tapu fotokopisi.(1-adet)

10-Yapı kullanma izin belgesi.(1-adet)

11-Kira kontratı fotokopisi.(Hisseli ise diğer hissedarların imzası)

12-Ustalık belgesi(Belge başkası adına ise en az1-yıllık noter tasdikli akdi iş sözleşmesi)

13-İtfaiye raporu.(itfaiye müdürlüğünden)

14-Yangın tüpü-6-kg-Kaçak akım   rölesi-ışıldak tüp veya doğalgaz varsa gaz algılama dedantörü.

15-Karayolu trafik güvenliği gerektiren yerler için izin(geçiş yolu izin belgesi)    (imar müdürlüğünden)

16-Naylon Dosya + Poşet Dosya

 

GIDA İMALATHANELERİ İÇİN İLAVE OLARAK İSTENİLEN EVRAKLAR

1-Kapasite raporu veya Ekspertiz raporu.

2- Gıda üretim akış şeması.

3-Gıda mühendisi veya  teknikeri belgesi ve sözleşmesi.

4-İşyerinin basit krokisi.(Yerleşim planı)

5-Makinelerin HP gücü(Makine Müh. Veya Elektrik Mühendisi onaylı)

6-Güncel Adres Bilgisi.(Tapu Fot.İle Beraber Gidilecek)(İmar Müdürlüğü)

 

YIKAMA YERLERİ İÇİN İSTENİLEN EVRAKLAR

1-Belediye meclisinin aldığı karar.

 

 GAYRI SIHHİ MÜESSESELER İÇİN İLAVE OLARAK İSTENİLECEK BELGELER

1-Çevre Ve Şehircilik İl Müdürlüğü görüşü.

2-a- ÇED belgesi

    b-Çevre izni.

    c-Tehlikeli atıklar ise belgesi.

    d-

    e-Bağlantı kontrol izin belgesi.

    f-

    g-Mimari proje(iç-dış)

3-Devirlerde eski ruhsatın aslı ve noterden devir senedi.(eski ruhsatın tarih ve ruhsat no’su sözleşmeye yazılacak)

SIHHİ İŞ YERLERİ

1-İlan Reklam-ÇTV Kaydı(Belediye Emlak Servisinden)

2-Kimlik fotokopisi(Şirket ise yetkilinin)

3-Vergi levhası fotokopisi ve yoklama fişi.(Vergi dairesinden alınmış.)

4-Şahıs ise: Esnaf sanatkârlar, sicil tasdiknamesi. (Bağlı olduğu oda kaydı)

5-Şirket ise: Ticaret odası sicil kayıt sureti, ticaret sicil gazetesi, imza Sirküleri

6-Tapu fotokopisi.(1-adet)

7-Yapı kullanma izin belgesi.(1-adet)

8-Kira kontratı-(hisseli ise diğer hissedarlarında imzası)

9-Ustalık veya satış elemanlığı belgesi.(Belge başkasının adına ise en az bir yıllık noter tasdikli iş akdi sözleşmesi.)

10-Karayolu Trafik güvenliği gerektiren yerler için izin(İmar Müd.)

11-İtfaiye raporu(İtfaiye Müdürlüğünden)

12-Vekalet.

13-Kat malikleri onayı.(karar defterine yazılacak, kat malikleri imzalayacak.)

14-Tapu kütüğünde mesken olarak gösterilen iş yerleri için kat maliklerinin oy birliği ile karar alması)

15-Güncel adres bilgisi.(Tapu fotokopisi ile gidilecek,İmar ve Şehir Müdürlüğü-Numarataj servisi)

16-Atık Yağ Sözleşmesi.(Lokanta, Kafetarya vb. işyerleri)

17-Devirlerde eski ruhsatın aslı ve noterden devir senedi.(eski ruhsatın tarih ve no’su sözleşmeye yazılacak.)

18-Naylon dosya(2 adet) poşet dosya (2 adet)

Not:İşyeri Unvanında yabancı kelime kullanılmayacaktır.

UMUMA AÇIK İSTİRAHAT VE EĞLENCE YERLERİNDE İSTENİLEN EVRAKLAR

1-İlan reklam ve ÇTV kaydı.

 2-Vergi Levhası fot.(Beyan edilen adres için)

3-Esnaf sanatkarlar sicil tasdiknamesi ve bağlı olduğu oda kaydı.

4-Ticaret odası kaydı, ticaret sicil gazetesi, İmza sirküleri.

5-Tapu fotokopisi (1 adet, okunabilir şekilde)

6-Yapı kullanma izin belgesi.(1 adet, okunabilir şekilde)

 7-Kira kontratı(aslı ya da aslı gibidir onaylı)(hisseli ise hissedarların imzası)

 8-İtfaiye raporu

 9-Karayolu trafik güvenliği gerektiren yerler için izin(Karayolu geçiş izin belgesi)(İmar ve şehircilik müdürlüğünden)

 10-Hijyen Kursu Belgesi.

 11-Sağlık raporu (sağlık kuruluşundan).

 12-Adli sicil belgesi.(Cumhuriyet Savcılığından)

 13-Kat maliklerinin onayı.(karar defterine yazılacak, kat malikleri imzalayacak)(Tapu kütüğünde mesken olarak gösterilen işyerleri için kat maliklerinin oy birliği ile karar alması)(Tapuda işyeri olarak görünen yerlerde, yönetim planında aksine bir hüküm yoksa kat maliklerinin oy çokluğu ile aldığı kararın bulunması)

 

 ÇALIŞANLARDAN İSTENECEK BELGELER

 1-Nüfus cüzdan örneği

 2-Adli sicil belgesi.

 3-Bulaşıcı hastalığı olmadığına dair resmi sağlık kuruluşundan alınacak sağlık raporu

-5 nci maddesi (e) bendi: Umuma açık istirahat ve eğlence yerlerinin, patlayıcı, parlayıcı, yanıcı ve benzeri tehlikeli maddeler üretilen, satılan, kullanılan, depolanan, yerler ile gaz dolum tesislerine mevzuatın öngördüğü uzaklıkta bulunması,

Madde 32:Meyhane, kahvehane, kıraathane, bar, elektronik oyun merkezleri gibi umuma açık yerler ile açık alkollü içki satılan yerlerin, resmi ve özel okul binalarından ve ilk ve orta öğrenim öğrencilerinin barındığı öğrenci yurtları ile anaokullarından, Kapıdan kapıya en az yüz metre uzaklıkta bulunması zorunludur.

Madde 35:Umuma açık istirahat ve eğlence yerinin sahibinin tüzel kişi olması durumunda işyerini idare etmek üzere bir mesul müdür görevlendirilir. Gerçek kişilerde işyerine mesul müdür görevlendirebilir. Görevlendirilen mesul müdür yetkili idareye bildirilir.

Madde 36:Kanuni istisnalar saklı kalmak üzere; eğlence oyun, içki vb. amaçlı umuma açık yerlerde on sekiz yaşından küçükler çalıştırılamaz.

Umuma açık istirahat ve eğlence yerlerinde çalıştırılacak kişilerin yetkili idareye bildirilmesi şarttır. Bildirim yapılırken aşağıdaki  belgeler eklenir.

a-Nüfus cüzdanı örneği,

b-Adli sicil belgesi,

c-Bulaşıcı hastalığı olmadığına dair resmi sağlık kurumundan alınacak sağlık raporu,çalışmanın devamı halinde sağlık raporu her altı ayda bir yenilenir.  

 

 

 

 

 

 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Önceki: İnşaat Ruhsatı Alma
Sonraki: İskan Raporu Alma
Başkan

 

HASAN UZUNOĞLU

BELEDİYE BAŞKANI

Site İçi Arama
Haber ve Duyurular
Turnuvada 4.Hafta maçları tamamlandı
Tarih: 24/07/2017
Dörtdivan Belediyesi 2. Futbol Şöleninde 4.Hafta maçları tamamlandı Dörtdiv... Devamını oku...
TOPLU KONUT İDARESİ BAŞKANLIĞI FİNANSMAN DAİRE BAŞKANLIĞI’NDAN DUYURU
Tarih: 21/07/2017
Toplu Konut İdaresi Başkanlığı Finansman Daire Başkanlığı’ndan Dörtdivan Belediyesine K... Devamını oku...
Parklara Otomatik Sulama Sistemi...
Tarih: 20/07/2017
Dörtdivan Belediyesi, ilçe merkezinde yeşil alanların arttırılmasına yönelik olar... Devamını oku...
Ali TÜL vefat etti.20.07.2017
Tarih: 20/07/2017
Ali TÜL vefat etti. Sorkun Köyünden Ali TÜL Hakkın Rahmetine kavuştu. Sorkun... Devamını oku...
Mazen DANIŞMAN vefat etti.19.07.2017
Tarih: 19/07/2017
Mazen DANIŞMAN vefat etti. Çavuşlar Mahallesinden Mazen DANIŞMAN Hakkın Rahmetine kavuştu.... Devamını oku...
Dörtdivan’a Sentetik Dokuma Fabrikası
Tarih: 18/07/2017
  Dörtdivan’a Sentetik Dokuma Fabrikası (çuval Fabrikası) kuruluyor. Fabri... Devamını oku...
Seher ÇİÇEK vefat etti.18.07.2017
Tarih: 18/07/2017
Seher ÇİÇEK vefat etti. Çitler Mahallesinden Seher ÇİÇEK Hakkı... Devamını oku...
Başkan Uzunoğlu;Yeni Yatırımcıyla Sözleşme İmzaladı..
Tarih: 17/07/2017
  Belediye Başkanımız Hasan Uzunoğlu, Bernanda firması sahibi Adnan Uludağ ile  girişim... Devamını oku...
Başkan Uzunoğlu'nun 15 Temmuz Mesajı
Tarih: 15/07/2017
  DÖRTDİVAN BELEDİYE BAŞKANI HASAN UZUNOĞLU’NUN  15 TEMMUZ ŞEHİTLERİNİ ANMA... Devamını oku...
15 TEMMUZ'U UNUTMADIK,UNUTTURMAYACAĞIZ!
Tarih: 12/07/2017
UNUTMADIK,UNUTTURMAYACAĞIZ! Belediye Başkanımız Hasan Uzunoğlu ve Garnizon Komutanımız Atilla Ace... Devamını oku...

   Tüm haberler
İstatistikler
Toplam: 220119
Aktif: 9
Bugün: 101
Dün: 771
Bağlantılar

İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: Omnportal